1/7/09

Κάμερες στραμμένες πάνω μας!


Κάμερες στην Αττική...


Ο χάρτης είναι ένα σχετικά μεγάλο αρχείο εικόνας (8 MB) και είναι πιθανό να αργήσει λίγο να εμφανιστεί.
Οι κάμερες απεικονίζονται με χρωματιστά τετραγωνάκια ανάλογα με τον τύπο τους.


Για την εγκυρότητα των στοιχείων δε μπορούμε να είμαστε σίγουροι, φαίνεται όμως καλή και ολοκληρωμένη δουλειά..

πηγή: http://kameres.wordpress.com


" Κάμερα στραμμένη πάνω μου στης πόλης το κέντρο
κι ένας μπάτσος μου'ρχεται στο ένα μέτρο
παίρνει πόζα και ρωτάει από που΄σαι και που πας?
γιατί χαμογελάς?

Γιατί έτσι - έτσι γουστάρω,
κάτω απ΄του νόμου το μάτι στέκομαι και ποζάρω,
χαμογελάω - χωρίς δεύτερη σκέψη,
αλλιώς ρουφιάνε θα μου σαλέψει.
Μπήκες στο σπίτι μου και στη δουλειά μου,
στο σχολειό, στο κρεβάτι μου και στην κοιλιά μου,
στα όνειρά μου - ξέρεις τι αγοράζω και τι πουλάω
- μη με ρωτάς, λοιπόν, γιατί χαμογελάω.
Γιατί έτσι - απλά γουστάρω.

Ρουφιάνε, πνίγομαι - γελάω, γιατί θίγομαι. "

Active member - κάμερα στραμμένη πάνω μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: